امتحانات دانشگاه تبریز به صورت مجازی برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ پشتیبانی، رئیس دانشگاه تبریز گفت: در ترم جاری امتحانات دانشجویان دوره های کارشناسی که به صورت غیر حضوری در کلاس های درس حاضر شدند، به صورت مجازی خواهد بود.

امتحانات دانشگاه تبریز به صورت مجازی برگزار می گردد

به گزارش گروه استان های وبلاگ پشتیبانی، صفر نصرالله زاده، رئیس دانشگاه تبریز در مورد شرایط امتحانات این ترم دانشگاه تبریز گفت: در ترم جاری امتحانات دانشجویان دوره های کارشناسی که به صورت غیر حضوری در کلاس های درس حاضر شدند، به صورت مجازی خواهد بود.

نصرالله زاده ادامه داد: دانشجویان تحصیلات تکمیلی که هر دو دز واکسن را تزریق نموده بودند، به صورت حضوری در کلاس ها شرکت کردند، اما هیچ اجباری برای حضوری بودن امتحانات آن ها نبوده که البته به تصمیم استاد مربوطه بستگی دارد.

وی بعلاوه در رابطه کیفیت آموزش های مجازی گفت: آموزش مجازی و حضوری یک سری معایب و مزایا هایی را دارند که البته کیفیت آموزش به استاد مربوطه نیز بستگی دارد، اما در مجموع کیفیت آموزش این چهار ترم مجازی بد نبود، ولی آموزش حضوری کیفیت بالاتری را دارد.

رئیس دانشگاه تبریز در رابطه شرایط کلاس های ترم آینده دانشگاه اضافه کرد: طی جلساتی که با شورای مدیریت استانی خواهیم داشت، شرایط کلاس های ترم آینده تصویب خواهد شد که اگر شرایط کرونایی مطلوب باشد، آموزش دوره های تحصیلات تکمیلی حضوری خواهد شد و در مورد دوره های کارشناسی نیز فعلا تصمیم گیری نشده است، اما امکان برگزاری آموزش تمامی مقاطع به صورت حضوری وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "امتحانات دانشگاه تبریز به صورت مجازی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امتحانات دانشگاه تبریز به صورت مجازی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید