بخشی از حقوق کارکنان دانشگاه تربیت مدرس به آسیب دیدگان کرونا اختصاص می یابد

به گزارش وبلاگ پشتیبانی، رئیس دانشگاه تربیت مدرس گفت: براساس یک طرح در این دانشگاه بخشی از حقوق کارکنان برای مدت یک تا 6 ماه به عنوان شکرانه سلامتی از حسابشان کسر می گردد و برای یاری به خانواده هایی که آسیب جدی از ویروس کرونا دیده اند در نظر گرفته می گردد.

بخشی از حقوق کارکنان دانشگاه تربیت مدرس به آسیب دیدگان کرونا اختصاص می یابد

محمدتقی احمدی رئیس دانشگاه تربیت مدرس در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ پشتیبانی درباره انبارهای مصرفی و مواد غذایی استفاده نشده این دانشگاه، گفت: مواد مصرفی خوراکی برای تغذیه دانشجویان توسط پیمانکاران مجموعه مدیریت می گردد و با توجه به اینکه پیمانکار طرح و پروژه هایی در سازما ن ها و نهادهای دیگر دارد این مواد مصرفی را به راحتی در آن مراکز مورد استفاده قرار داد و فقط محاسبات اقتصادی با دانشگاه لحاظ می گردد.

وی اضافه نمود: با توجه به اینکه قبل از عید فصل خرید بود ولی دانشگاه خریدهای جدیدی انجام نداد و مواد مصرفی فاسد شده مربوط به خوراک و غذای دانشجویان تقریبا موضوعی بود که منتفی شد و در انبار به صورت انباشته باقی نماند.

بخشی از حقوق کارکنان برای مدت یک تا 6 ماه به عنوان شکرانه سلامتی

وی در ادامه یادآور شد: بنیاد خیرین مدرس در دانشگاه متولی جمع آوری یاری های اساتید، کارمندان و دانشجویان بوده که به روش مشخصی تحت عنوان شکرانه سلامت پروژه ای را حدود یک ماه پیش شروع نموده که براساس این طرح بخشی از حقوق کارکنان برای مدت یک تا 6 ماه به عنوان شکرانه سلامتی از حسابشان کسر می گردد و برای یاری به افراد و خانواده هایی که آسیب جدی از ویروس کرونا یا حذف کسب وکارشان دیده اند در نظر گرفته شده است.

احمدی گفت: در مسجد دانشگاه هم به وسیله دفتر نهاد طرح مواسات و برنامه های مربوط به دفتر نهاد و هیات امنای مسجد هم فعال شده که ان شاءالله در ماه رمضان نتایج بسیار خوبی از آن خواهیم دید.

منبع: خبرگزاری فارس

به "بخشی از حقوق کارکنان دانشگاه تربیت مدرس به آسیب دیدگان کرونا اختصاص می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بخشی از حقوق کارکنان دانشگاه تربیت مدرس به آسیب دیدگان کرونا اختصاص می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید