راه اندازی هشت روستابازار در استان اردبیل

به گزارش وبلاگ پشتیبانی، مدیرکل تعاون روستایی استان اردبیل گفت: تا به امروز هشت روستابازار در این استان راه اندازی شده است.

راه اندازی هشت روستابازار در استان اردبیل

وبلاگ پشتیبانی اردبیل - ابوالفضل دشتبانی گفت: علاوه بر هوشمندسازی سیستم خرید و عرضه کالاهای اساسی مردم با استفاده از اپلیکیشن های داخلی 6 روستابازار نیز در حال راه اندازی است.

مدیرکل تعاون روستایی استان اردبیل می گوید: مردم می توانند از این مراکز کالاهای باکیفیت فراوری شده در استان را که شامل مواد لبنی، گوشت سفید، گوشت قرمز، حبوبات و سایر اقلام پرمصرف است، تهیه نمایند.

به گفته او ضروری است که از ظرفیت کمی و کیفی فراوری محصولات کشاورزی استان برای عرضه بدون واسطه به مردم استفاده گردد.

دشتبانی می گوید: با هدف کاهش قیمت سیب زمینی، در بازار سه غرفه عرضه مستقیم این محصول با نرخ پایین تر از قیمت بازار در اردبیل راه اندازی شد.

مدیرکل تعاون روستایی استان اردبیل از انجام اقدام لازم برای خرید و تهیه میوه شب عید مردم خبرداد و گفت: با هماهنگی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران 500 تن سیب از داخل استان و 900 تن پرتقال از استان مازندران خرید ، ذخیره سازی و توزیع میوه شب عید پیش از موعد مقرر اجرا شده است.

او می گوید: نسبت به انتخاب سردخانه های مناسب و استاندارد بر اساس تعرفه اعلامی سازمان حمایت از مصرف نمایندگان و فراورینمایندگان و بعلاوه انعقاد قرارداد ذخیره سازی و نگهداری میوه شب عید اقدام می گردد.

ع

وبلاگ پشتیبانی اردبیل اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "راه اندازی هشت روستابازار در استان اردبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی هشت روستابازار در استان اردبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید