رزیدنت اویل 2 و 3 و 7 برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری آپدیت خواهند شد

به گزارش وبلاگ پشتیبانی، کمپانی کپکام (Capcom) خاطرنشان کرد که عناوین رزیدنت اویل 2،3 و 7 را برای کنسول های نسل 9 عرضه خواهد نمود. هر 3 عنوان دارای امکانات کلیدی نسل 9 یعنی ری تریسینگ (Ray Tracing)، نرخ فریم بالا و صدای سه بعدی را خواهند داشت. همینطور اینکه نسخه پلی استیشن 5 از قابلیت های خاص کنترلر این کنسول پشتیبانی خواهد نمود.

رزیدنت اویل 2 و 3 و 7 برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری آپدیت خواهند شد

افرادی که دارای نسخه نسل 8 این عناوین هستند، می توانند بدون پرداخت هزینه آن ها را به نسخه نسل 9 ارتقاء دهند. همینطور اینکه یک بسته به روزرسانی نیز برای کاربران نسخه کامپیوتر منتشر خواهد شد. این بسته عملکرد کلی رزیدنت اویل 2،3 و 7 را روی کامپیوتر بهبود می دهد.

رزیدنت اویل 2 یکی از برترین بازسازی های تاریخ است. در اصل این بازی در سال 2019 برای کنسول های نسل 8 منتشر شد. بازسازی رزیدنت اویل 2 نشان داد که ساخت عناوینی به این شکل پتانسیل زیادی دارد. از طرفی با بهبود گرافیکی و گیم پلی، بازی را بسیار بهتر نموده بود. همینطور اینکه این عنوان توانست گیمرهای تازه را به سمت عناوین قدیمی جذب کند.

رزیدنت اویل 3 نیز یکی از بازسازی های خوب بود. با اینحال نتوانست به میزان شماره 2 توجه هواداران را به خود جلب کند. با اینحال افراد زیادی آن را تجربه نموده و توانست نمره خوبی را از منتقدین دریافت کند. کپکام در بازسازی رزیدنت اویل 3 نیز موارد بسیاری را تغییر داده و گیم پلی بازی را به شدت بهبود بخشیده است. از طرفی برای هواداران مجموعه رزیدنت اویل تجربه دوباره عناوین محبوب خود با گرافیک و گیم پلی بهتر به شدت لذت بخش است.

رزیدنت اویل 7 تغییرات زیادی در این مجموعه ایجاد کرد. این بازی به طور کلی اول شخص بوده و داستان آن نیز با موارد قبلی تفاوت زیادی دارد. شخصیت اصلی نیز تغییر نموده است. با اینحال رزیدنت اویل 7 همچنان اصالت این مجموعه را حفظ نموده و یکی از ترسناک ترین عناوین موجود در این مجموعه است. شماره 7 در اصل یک راه تازه را برای مجموعه رزیدنت اویل تعیین کرد. راهی که باعث شد این مجموعه به طور کامل دوباره زنده شده و موفقیت بسیاری را کسب کند.

کنسول های نسل 9 از نظر گرافیکی تفاوت چندانی با نسل قبلی خود ندارند. با اینحال از نظر عملکردی به طرز عجیبی بهتر هستند. حضور SSD باعث شده تا لذت گیمینگ چندین برابر شده و همه چیز سریع باشد. به همین دلیل تجربه عناوین قدیمی روی این کنسول های تازه به شدت لذت بخش بوده و یک تجربه خاص است.

تصاویر ادامه، از نسخه نسل تازه سه بازی گرفته شده اند و می توانید در آن ها ری تریسینگ را ببینید.

منبع: Gematsu.com

منبع: دیجیکالا مگ

به "رزیدنت اویل 2 و 3 و 7 برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری آپدیت خواهند شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رزیدنت اویل 2 و 3 و 7 برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری آپدیت خواهند شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید