چالش خانوادگی ترامپ ها ، سکوت دونالد شکست؛ مری پاسخ داد

به گزارش وبلاگ پشتیبانی، مری ترامپ که 55 سال سن دارد، فرزند فرد ترامپ برادر عظیم دونالد ترامپ است که در سال 1981 و در 42 سالگی درگذشت. او که از سوی ترامپ به آشفتگی و ناآگاهی متهم شده، شب گذشته در برنامه زنده یک در برابر یک شبکه سی ان ان حاضر شد تا جوابگوی اتهاماتی باشد که رییس جمهور امریکا را متوجه برادرزاده اش نموده است.

چالش خانوادگی ترامپ ها ، سکوت دونالد شکست؛ مری پاسخ داد

به گزارش وبلاگ پشتیبانی به نقل از اعتماد، دونالد ترامپ، رییس جمهور ایالات متحده امریکا در شرایطی که نظرسنجی های انتخاباتی او را بازنده رقابت ها معرفی می نمایند، امید دارد که در ماه های به جامانده بتواند تغییراتی را در وضع موجود ایجاد نموده و راه را برای دور دوم ریاست جمهوری خود هموار کند اما هر چه می گذرد نیز زمان به نفع او پیش نمی رود و اتفاقاتی رخ می دهد که او انتظارشان را نمی کشید.

او در آخرین چالش خود با انتشار کتابی از برادرزاده اش روبرو شده که طی آن ترامپ فردی دروغگو، متقلب و متخلف مالیاتی معرفی شده و به اندازه ای خطرناک است که حتی به اعضای خانواده خود نیز در جهت کسب قدرت و ثروت رحم نمی نماید. کتاب مری ترامپ که بسیار زیاد و همواره ناکافی؛ چگونه خانواده من خطرناک ترین مرد جهان را پدید آورد نام دارد در دو روز نخست ارایه با استقبال کم سابقه ای روبه رو شده و بیش از یک میلیون نسخه شامل مدل های چاپی، اینترنتی و صوتی از آن به فروخته شده است.

شرکت انتشاراتی سیمون اند شوستر که این کتاب را به چاپ رسانده، می گوید این میزان فروش یک رکورد برای این شرکت محسوب می گردد. مری ترامپ که خود یک روانشناس است در این کتاب مطالب جنجالی بسیاری علیه عموی خود به رشته تحریر در آورده است. از آن جمله می توان به طرح ادعاهایی اشاره نمود که مدعی است، دونالد ترامپ به همراه خواهرش پیش از مرگ برادر عظیم تر او را فریب داده اند و اموال او را صاحب شده اند. آن طور که مری ترامپ در کتاب خود نوشته، ترامپ و خواهرش اجازه نداده اند سهم چندانی از اموال پدر به فرزندانش برسد.

ترامپ که از انتشار این کتاب احساس خطر می کرد بسیار کوشش کرد تا در سکوت رسانه ای انتشار آن را به هر نحو ممکن متوقف کند اما در نهایت پیروز به این کار نشد تا در روزهای اخیر بخواهد روشی دیگر را برای مقابله با روایتی که در این کتاب از رییس جمهور امریکا بیان شده، انتخاب کند. دونالد ترامپ شامگاه آدینه خاتمه سکوت خود را در این باره شکست و اظهار داشت که برادرزاده اش چیزهای کمی از او می داند. رییس جمهور امریکا در توییتر نوشت:مری ترامپ برادرزاده ای است که او را به ندرت دیده ام و او چیزهای کمی از من می داند، اطلاعات نادرستی درباره من و والدین فوق العاده ام که نمی توانستند مری را تحمل نمایند، مطرح می نماید و توافق رازداری و عدم افشاگری را نقض نموده است.

ترامپ در ادامه برادرزاده خود را فردی آشفته خواند و اضافه نمود: همان طور که تا به امروز کتاب های زیادی از او منتشر شده در آینده کتاب های دیگری نیز منتشر خواهد شد. اظهارنظر ترامپ درباره در راه بودن کتاب های جدید چندان هم بی ربط نیست و او منتظر است تا در ماه سپتامبر با انتشار کتاب خاطرات ژنرال مک مستر، مشاور امنیت ملی پیشین رییس جمهور امریکا یک بار دیگر با چالشی جدید در خصوص انتشار بعضی مطالب محرمانه از درون کاخ سفید روبرو گردد. با این وجود به نظر نمی رسد که صحبت های فعلی درباره کتاب برادرزاده اش برای افکار عمومی قانع نماینده باشد؛ چراکه برادرزاده اش هنوز از پا ننشسته و با صحبت های متوالی با رسانه ها میخواهد مانع از پیروزی عمویی که مدعی است اموال پدرش را دزدیده در انتخابات گردد.

دروغ هایی که افشا شد

مری ترامپ که 55 سال سن دارد، فرزند فرد ترامپ برادر عظیم دونالد ترامپ است که در سال 1981 و در 42 سالگی درگذشت. او که از سوی ترامپ به آشفتگی و ناآگاهی متهم شده، شب گذشته در برنامه زنده یک در برابر یک شبکه سی ان ان حاضر شد تا جوابگوی اتهاماتی باشد که رییس جمهور امریکا را متوجه برادرزاده اش نموده است.

مری ترامپ در پاسخ به اتهامات عمویش، دونالد ترامپ به سی ان ان گفت: نمی دانم پاسخ دادن به این اتهامات را از کدام شان شروع کنم اما فکر کنم آسان ترین قسمت، بحث متهم شدن من به نقض توافق رازداری و عدم افشاگری باشد. طبق رای دادگاه عالی نیویورک محدودیت انتشار، تبلیغ و مصاحبه درباره کتاب بسیار زیاد و همواره ناکافی: چگونه خانواده من خطرناک ترین مرد جهان را پدید آورد لغو شده و من به صورت کاملا قانونی و با اجازه دادگاه اقدام به انتشار آن کردم. مدارکی که من در اختیار دارم اغلب متعلق به پدرعظیمم و کسب و کار اوست و اینکه من از سوی دادگاه اجازه پیدا نموده ام بنشینم و درباره این کتاب با رسانه ها صحبت کنم یعنی نقض توافق رازداری و عدم افشاگری اتفاق نیفتاده است.

مری ترامپ اضافه نمود: در خصوص اینکه برادرزاده ای خطاب شدم که بسیار کم با ترامپ در ارتباط بودم باید بگویم ترامپ سعی می نماید با این موضوع به من توهین کند اما من مسئله ای با گفته های او ندارم. ترامپ فکر می نماید اینکه کسی دیده گردد یا در معرض دید دیگران باشد یک ارزش است. به طور کلی حرف های ترامپ درست نیست؛ چراکه ما تا پیش از مرگ پدرعظیمم در 1999 تقریبا هر آخر هفته را با هم و در خانه او سپری می کردیم. او برادر کوچک تر پدرم بود و ما ساعاتی طولانی را در خانه با هم و به صورت خانوادگی سپری می کردیم. بعد از مرگ پدرعظیمم نمی توانم بگویم که ما یک خانواده باقی ماندیم. برادرزاده ترامپ اضافه نمود: او برای انتشار کتاب دومش مرا استخدام نموده بود و نمی تواند بگوید من برادرزاده ای بودم که تنها گاهی او را می دیدم و شناختی از او ندارم. در خصوص این ادعا که پدرعظیم و مادرعظیمم نیز نمی توانستند مرا تحمل نمایند باید بیشتر شرح دهم. مادرعظیمم را دوست داشتم و فکر می کنم او نیز مرا دوست داشت اما معتقدم پدرعظیمم به هیچ کس جز دونالد حس خوبی نداشت.

به نظر می رسد با پاسخ هایی که مری ترامپ به اظهارات رییس جمهور امریکا داده است نه تنها جنگ آنها در عرصه عمومی خاتمه نیافته که رییس جمهور امریکا باید آماده باشد تا در مصاحبه های برادرزاده اش اسناد بیشتری از آنچه درون خانواده ترامپ گذشته است، افشا گردد. افشاگری های کتاب بسیار زیاد و همواره ناکافی؛ چگونه خانواده من خطرناک ترین مرد جهان را پدید آورد از چشم دموکرات ها نیز پنهان نمانده و جو بایدن، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری و رقیب اصلی ترامپ در توییتی نوشته است:من تاریخچه 21 سال پرداخت مالیات خودم را منتشر نموده ام چرا دونالد ترامپ این کار را نمی نماید؟ ما شایسته آن هستیم که بدانیم رییس جمهور امریکا دقیقا چه چیزی را پنهان می نماید؟ تداوم این وضع برای ترامپ آن هم در شرایطی که تنها چند ماه تا زمان برگزاری انتخابات باقی مانده، می تواند به قیمت دومین دوره ریاست جمهوری اش تمام گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "چالش خانوادگی ترامپ ها ، سکوت دونالد شکست؛ مری پاسخ داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چالش خانوادگی ترامپ ها ، سکوت دونالد شکست؛ مری پاسخ داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید