چمران: مخبر از اندازه بودجه شهرداری تعجب کرد ، با مجلس رایزنی می کنیم

به گزارش وبلاگ پشتیبانی، رئیس شورای شهر گفت: در جلسه ای با معاون اول رئیس جمهور و همراهی شهرداران کلانشهرها، موضوع بودجه را مطرح کردیم که البته وی نیز از این اتفاق اظهار تعجب کرد.

چمران: مخبر از اندازه بودجه شهرداری تعجب کرد ، با مجلس رایزنی می کنیم

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ پشتیبانی، مهدی چمران روز سه شنبه در حاشیه سی و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران به وبلاگ پشتیبانی گفت: تا اخر این هفته نیز با رئیس مجلس در خصوص بودجه، جلسه و رایزنی خواهیم کرد.

وی بعلاوه از جلسه هفته آینده کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با فراکسیون نمایندگان تهران در مجلس اطلاع داد.

وی یادآور شد: شب گذشته در جلسه ای با معاون اول رئیس جمهور و همراهی شهرداران کلانشهرها، موضوع بودجه را مطرح کردیم که البته وی نیز از این اتفاق اظهار تعجب کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران بعلاوه با انتقاد چندباره خود نسبت به کاهش بودجه کلانشهرها، افزود: آنچه دولت قول داده و در ردیف های بودجه اصلاح شده بود با آنچه که به مجلس رفت فرق دارد؛ به نظر می رسد با نادیده گرفتن اصلاحات فکر نمی نمایند که از کجا و چگونه مساله آلودگی هوا، حمل و نقل و ترافیک حل گردد؟

چمران با بیان اینکه کار علمی برای حل مسائل مذکور، یعنی آماده کردن وسایل حمل و نقل عمومی، گفت: از سوی دیگر کاهش رفت و آمد ها و الکترونیک کردن بروکراسی اداری هم در کنار آن مهم است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: مادامی که رفت و آمد با اتوبوس یا مترو ممکن نیست و تا وقتی مردم مجبورند از خوردوی شخصی و تاکسی استفاده نمایند، آلودگی هوا را در تهران خواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "چمران: مخبر از اندازه بودجه شهرداری تعجب کرد ، با مجلس رایزنی می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چمران: مخبر از اندازه بودجه شهرداری تعجب کرد ، با مجلس رایزنی می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید