3 کشته و زخمی در برخورد قطار با خودرو

به گزارش وبلاگ پشتیبانی، فرمانده انتظامی شازند گفت: بی توجهی یک دستگاه خودروی پژو 405 در هنگام عبور از ریل راه آهن در نزدیکی شهرستان شازند حادثه آفرید و در این سانحه یک نفر کشته و 2 نفر مجروح شدند.

3 کشته و زخمی در برخورد قطار با خودرو

به گزارش گروه حوادث وبلاگ پشتیبانی از مهر، سرهنگ عبدالرضا جودکی اظهار کرد: در برخورد قطار با یک دستگاه خودروی پژو 405 در نزدیکی روستای نورآباد شهرستان شازند، 2 نفر از سرنشینان خودرو مصدوم و راننده خودرو جان خود را از دست داد.

وی اضافه کرد: در نخستین دقایق بامداد رروز پنج شنبه 12 فروردین، گزارشی از برخورد قطار با یک دستگاه خودروی سواری در نزدیکی روستای نورآباد این شهرستان به مرکز فوریت های پلیس 110 اعلام شد.

وی اعلام کرد: با حضور تیم های امدادی و انتظامی در محل تعیین شد که یک دستگاه خودروی پژو 405 در حال عبور از تقاطع جاده نورآباد با ریل آهن بوده است که به علت بی توجهی راننده خودرو، در راستا یک قطار باربری قرار گرفته و با آن برخورد می نماید.

فرمانده انتظامی شازند گفت: در این سانحه، راننده خودرو جان خود را از دست داد و 2 سرنشین دیگر آن مصدوم شدند که در این خصوص پرونده ای تشکیل و در حال سیر مراحل قانونی است.

منبع: جام جم آنلاین

به "3 کشته و زخمی در برخورد قطار با خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 کشته و زخمی در برخورد قطار با خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید