اکبرپور: شانس قهرمانی استقلال بیشتر از دیگر مدعیان است

به گزارش وبلاگ پشتیبانی، بازیکن پیشین تیم فوتبال اعتقاد دارد که شانس قهرمانی این تیم در لیگ برتر بیشتر از دیگر مدعیان قهرمانی است.

اکبرپور: شانس قهرمانی استقلال بیشتر از دیگر مدعیان است

علیرضا اکبرپور در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ پشتیبانی، در مورد عملکرد استقلال در لیگ سال جاری و شکست ناپذیری در 16 بازی گفت: استقلال از همان ابتدا لیگ را خوب آغاز کرد و حضور آجورلو هم باعث شد تنش ها و حاشیه های مدیریتی در این باشگاه از بین برود. تیم تا اینجا خوب نتیجه گرفته ولی مسئله مهم این است که فرایند فعلی ادامه پیدا کند. در فوتبال چیزی قابل پیش بینی نیست ولی معتقدم شانس قهرمانی استقلال نسبت به دیگر مدعیان قهرمانی بیشتر است.

وی درباره انتقاد از اسکوچیچ به علت بازی دادن نورافکن در پست دفاع میانی مطرح کرد: منطق می گوید که در فوتبال باید به تصمیم مربی احترام گذاشت و مربیگری هم سلیقه ای است ولی وقتی شما در پست دفاع میانی بازیکن تخصصی دارید، نباید بازیکنی را از پست دیگر بیاورید و بهره ببرید. توانایی امید نورافکن را انکار نمی کنیم ولی اسکوچیچ برای پست دفاع میانی، سه بازیکن را در اختیار داشت. در این شرایط استفاده از نورافکن در یک پست غیر تخصصی توهین به 3 مدافع دیگر بود.

اکبرپور اضافه نمود: اگر اسکوچیچ بازیکنی را به تیم ملی دعوت می نماید، حتما از لحاظ فنی به آن بازیکن اعتقاد دارد و اگر هم اعتقاد ندارد شاید این سؤال به وجود بیاید که آیا به صورت سفارشی بازیکنی را دعوت می نماید؟ وقتی سه مدافع میانی در دسترس سرمربی تیم ملی هستند، طبیعتاً باید از آنها استفاده گردد. اگر اسکوچیچ به نورافکن در پست دفاع میانی اعتقاد دارد پس در بازی های آینده باید از این بازیکن به جای شجاع خلیل زاده استفاده کند. کاری که اسکوچیچ کرد توهین به بازیکنان و باشگاه هایشان بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "اکبرپور: شانس قهرمانی استقلال بیشتر از دیگر مدعیان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکبرپور: شانس قهرمانی استقلال بیشتر از دیگر مدعیان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید