با حذف وعده های اصلی غذا زیباتر می شویم؟

به گزارش وبلاگ پشتیبانی، به همین دلیل، در سال های میان 2008 تا 2017 تعداد دختران نوجوانی که به کمبود کلسیم دچار هستند، به گونه ای چشم گیر افزایش یافته است.

با حذف وعده های اصلی غذا زیباتر می شویم؟

نتایج یک نظرخواهی جدید حاکی از آن است که میلیون ها زن، گروه های غذایی کامل را از رژیم های خود حذف نموده اند.

نظرخواهی از یک هزار زن 16 تا 25 ساله نشان داده است که 53 درصد آن ها به خیال آن که برای زیبایی شان بهتر است، از خوردن بعضی مواد غذایی اجتناب می نمایند.

55 درصد این زنان اعتراف نموده اند که گاه یک وعده کامل از غذای روزانه شان را حذف می نمایند، و هدف دوسوم آن ها، از دست دادن وزن است.

یک سوم شرکت نمایندگان در این نظرخواهی، غذا های مهم را نخستین بار در سال های میان 14 و 16 سالگی - و از هر ده نفر، یک نفرشان در 10 سالگی - از برنامه غذایی شان حذف نموده اند.

این پژوهش که توسط نهاد موسوم به آرلا گودنِس اجرا شده است، نشان می دهد که از هر پنج شرکت نماینده، یک نفر لبنیات را از رژیم غذایی اش کنار گذاشته است که معرف محتمل ترین غذا در فهرست مواد حذف شده است.

لوسی جونز، کارشناس تغذیه، می گوید: بعضی گروه های غذایی برای ادامه یک زندگی سالم حیاتی هستند. حذف آن ها می تواند پیامد های ناخواسته ای بر سلامتی داشته باشد که بسیاری از مردم از آن بی خبرند.

لبنیات، به ویژه، برای رشد دختران جوان مهم است، زیرا کلسیم موجود درآن ها استخوان ها و دندان ها را حفظ می نماید.

این نظرخواهی، همچنین، نتیجه گیری نموده است که بیش از یک چهارم (26 درصد) کسانی که گروه های غذایی را از رژیمشان حذف نموده اند، این اقدام را زیر نفوذ اطرافیان خود انجام داده اند.

بیش از یک سوم آن ها (36 درصد) از مد و طرز زندگی چهره های مشهور و تاثیرگذار در شبکه های اجتماعی، الهام گرفته اند.

به رغم منافع لبنیات برای یک رژیم غذایی سالم، 44 درصد زنان جوان (از شرکت نمایندگان در این نظرخواهی) فکر می نمایند لبنیات ناسالم است و تاثیری منفی بر اندام شان دارد.

داده های سازمان بهداشت عمومی بریتانیا حاکی از آن است که 22 درصد دختران 11 تا 18 ساله، مصرف حداقل کلسیم معین شده در رژیم عذایی شان را مراعات نمی نمایند.

به همین دلیل، در سال های میان 2008 تا 2017 تعداد دختران نوجوانی که به کمبود کلسیم دچار هستند، به گونه ای چشم گیر افزایش یافته است.

منبع: ایندیپندنت

منبع: فرادید

به "با حذف وعده های اصلی غذا زیباتر می شویم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با حذف وعده های اصلی غذا زیباتر می شویم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید