برترین لوکیشن های سریال های کره ای در جزیره ججو

به گزارش وبلاگ پشتیبانی، اگر از علاقه مندان به سریال های کره ای باشید، حتما تصاویر زیبایی از منظره ها دیدنی ججو را در پس زمینه سریال های دیده اید.

برترین لوکیشن های سریال های کره ای در جزیره ججو

جزیره آتشفشانی ججو، با سواحل زیبا و شگفت انگیزش، یکی از محبوب ترین مقصدهای گردشگری در کره جنوبی است. چشم اندازهای اقیانوسی و زیبایی های نفسگیر طبیعی در این جزیره، توجه هر گردشگری را جلب می نماید. به همین علت است که این جزیره بارها در درام ها یا سریال های کره ای به نمایش درآمده اند و در انواع سریال های کره ای، از تاریخی گرفته تا اکشن و رمانتیک، به عنوان لوکیشن انتخاب شده اند.

درام کره ای یا کی-درما درام های تلویزیونی هستند به زبان کره ای، ساخت کره جنوبی، معمولا در فرمت مینی سریال، که ژانرهای مختلفی دارند؛ از فیلم کمدی رمانتیک و سریال های اکشن گرفته تا علمی-تخیلی.

سریال های کره ای در سراسر جهان محبوبند و برخی از آنان از شبکه های تلویزیونی اصلی پخش شده اند، مثلاً جواهری در قصر (2003) به 91 کشور جهان فروش رفته است.

اگر برای سفر به ججو برنامه ریزی می کنید و اتفاقا از هواداران سریال های کره ای هستید، می توانید در طول سفر به این لوکیشن ها سر بزنید و آنها را در جهانی واقعی ببینید.

پارک ملی هالاسان (Hallasan Park)

قله آتشفشانی هالاسان یکی از مهم ترین و متمایزترین ویژگی های جغرافیایی جزیره است. جهتهای موجود در این پارک جنگلی، مسافت های مختلفی دارند؛ از 1/5 کیلومتر گرفته تا جهتهای 9 کیلومتری. پیاده روی در این جهتها و کوه پیمایی برای رسیدن به قله، از تفریحات مجذوب نماینده و محبوب گردشگران در این پارک ملی دیدنی است. هالاسان بلندترین کوه در کره جنوبی است و قله آن را در پس زمینه بسیاری از سریال های کره ای که در ججو فیلمبرداری شده اند می توانید مشاهده کنید. از بین سریال هایی که در این پارک ملی صحنه هایی از آن فیلمبرداری شده است می توان به سریال سام سون دوست داشتنی من اشاره نمود.

پارک ملی هالاسان، در سال 1970 به عنوان نهمین پارک ملی کره جنوب ثبت شد بعلاوه در سال 2002 به عنوان ذخیره گاه زیست کره یونسکو و در سال 2007 به عنوان میراث جهانی یونسکو انتخاب شد. این پارک ملی یکی از 20 پارک ملی است که به وسیله سرویس پارک های ملی کره اداره می گردد.

هفت جهت پیاده روی در این پارک وجود دارد که مسافت های مختلفی دارند. طولانی ترین جهت، جهت Seongpanak است که طی کردن آن 4 ساعت و نیم طول می کشد.

فانوس دریایی Seopjikoji Lighthouse

فانوس دریایی ساحل سئوپ جیکوجی بر فراز یک تپه قرار گرفته است و چشم اندازی زیبا و وسیع از اقیانوس دارد. این فانوس دریایی را با نام فانوس دریایی آرزو می نامند چون اهالی معتقد اند که می تواند آرزوها را برآورده کند. این بنای باشکوه و سفیدرنگ در تعدادی از سریال های کره ای به نمایش درآمده است از جمله All In و پسران فراتر از گل.

تپه Seopjikoji Hill

وقتی از فانوس دریایی Seopjikoji بازدید می کنید نباید فراموش کنید که در تپه و منطقه ها اطراف آن گشتی بزنید و عکاسی کنید. این لوکیشن زیبا با صخره هایی که از دریای بی کران آبی سربرآورده اند، مزارع سرسبز و دیوارهای سنگی مجذوب نماینده، دست به دست هم می دهند تا چشم انداز ای زیبا و فراموش نشدنی را ببینید. تابستان ها، روی دیوارهای سنگی پر از گل های طلایی رنگ کلزا می گردد. صحنه هایی از سریال Warm and Cosy در این تپه دیدنی فلیمبرداری شده است.

دهکده فولکلور ججو (Jeju Folk Village)

با گشت و گذار در دهکده فولکلور ججو سفری به دهه 1890 ججو را تجربه خواهید کرد. این دهکده وسعتی بیش از 162 هزار مترمربع دارد و بسیاری از ساختمان های قدیمی با معماری ها و کاربری های مختلف در آن بازسازی شده است. این ساختمان ها شامل کلبه های ماهیگیری، خانه های اهالی و ساختمان ها و انبارهای کشاورزی است.

در حدود 117 ساختمان به شکل های مختلف در این دهکده وجود دارد و انواع وسایل قدیمی و صنایع دستی در آن نگهداری می گردد. بازدیدنمایندگان این موزه روباز می توانند لباس های سنتی کره ای بپوشند و در کارگاه های مختلف شرکت نمایند. رویدادهای فرهنگی و اجراهای هنری و فرهنگی مختلفی در این مجموعه برگزار می گردد. این دهکده یکی از مهم ترین لوکیشن های سریال تاریخی جواهری در قصر است. در این مکان است که یانگوم، به عنوان یک خدمتکار، پزشکی را فرا می گیرد.

موزه خرس تدی (Teddy Bear Museum)

در موزه خرس تدی سئوگویپو می توانید رویدادهای تاریخی، هنرمندان و افراد مشهور جهان و شاهکارهای هنری را در قالب خرس تدی ببینید. ابعاد این خرس ها بسیار فرق دارد. از خرس دو متری تا 4/5 میلی متری در این موزه پیدا می گردد. گشت و گذار در این موزه، تفریحی مجذوب نماینده و به یادماندنی است و مطمینا بازدید از آن برای همه افراد از سنین مختلف، مجذوب نماینده است. بعلاوه می توانید با تاریخچه و فرهنگ اسباب بازی در کره آشنا شوید. این موزه، لوکیشن یکی از سریال های کره ای بوده است.

خانه All In (The All In House)

پارک موضوعی خانه آل این فقط چند قدم پیاده تا فانوس دریایی Seopjikoji فاصله دارد. این خانه اختصاصا برای مینی سریال All In ساخته شده است. امروزه این خانه به یکی از مقصدهای توریستی محبوب در بین علاقه مندان به سریال های کره ای تبدیل شده است. این سریال در سال 2003 پخش می شد ولی هنوز هم می توانید از لوکیشن آن بازدید کنید.

کافه Bomnal

کافه Bomnal چشم اندازی نفسگیر رو به اقیانوس و سواحل زیبای ججو دارد و فضای آن بسیار مجذوب نماینده و محبت آمیز است. این کافه یکی از لوکیشن های مهم سریال کره ای Warm and Cosy بود جایی که دو شخصیت اصلی با هم همکار بودند. دکوراسیون این کافه بسیار مجذوب نماینده و دیدنی است و هر گوشه آن برای عکاسی عالی است.

منبع: کجارو / theculturetrip.com

به "برترین لوکیشن های سریال های کره ای در جزیره ججو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین لوکیشن های سریال های کره ای در جزیره ججو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید