سریال و پخش خانگی

برترین لوکیشن های سریال های کره ای در جزیره ججو

اگر از علاقه مندان به سریال های کره ای باشید، حتما تصاویر زیبایی از منظره ها دیدنی ججو را در پس زمینه سریال های دیده اید.

10 اردیبهشت 1401

پست زیبا برای تولد ساره بیات

خبرنگاران:علیرضا افکاری این عکس را در صفحه شخصی خود منتشر کرد.

1 آبان 1400

قسمت سوم مردم معمولی؛ قسمت سوم یا نهم؟ مساله این است...

خبرنگارانـ سومین قسمت از سریال مردم معمولی به تهیه کنندگی و کارگردانی رامبد جوان روز پنجشنبه 30 اردیبهشت 1400 وارد شبکه نمایش خانگی شد.

21 خرداد 1400

جدول پخش برنامه های صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری در روز آدینه 13 فروردین 1400

جدول پخش برنامه های صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری در روز آدینه 13 فروردین 1400 را در این بسته خبری ببینید.

18 اردیبهشت 1400

اخلاق در سینما و تلویزیون ما مرده است

هر وقت اسم رضا ایرانمنش می آید، ناخودآگاه همه به یاد فیلم سینمایی سجاده آتش و بازی های خاطره ساز او در فیلم های دفاع مقدسی می افتند؛ فیلم هایی که هنوز مخاطب با دیدن هرباره آنها هیجان زده می گردد و با قهرمان داستان همزاد پنداری می نماید.

24 اسفند 1399

نحوه شارژ همراه اول و نکات مهم مربوط به آن

در این مطلب قصد داریم شما را با نحوه شارژ همراه اول آشنا کنیم. روش های شارژ سیم کارت های همراه اول شامل استفاده از وب سایت همراه اول، خرید کارت های شارژ و استفاده از عابر بانک ها در سراسر کشور می باشد.

12 اسفند 1399

تاکید دبیر جشنواره فیلم کودک بر یافتن راه حل برای نگرانی های ناگزیر

تهران (پانا) - دبیر سی و سومین جشنواره بین المللی بچه ها و نوجوانان گفت ایران هیچ گاه و در هیچ شرایطی اقدامات فرهنگی را تعطیل نکرده و اکنون نیز به جهان نشان خواهد داد راه های زیست فرهنگی در فضای جدید را دنبال می کند و زمینه ساز تبدیل تهدیدها به فرصت ها از...

16 آبان 1399

برگزاری آزمون عملی رشته علوم ورزشی کنکور 99 از 27 شهریور شروع می گردد

سازمان سنجش طی اطلاعیه ای اعلام نمود آزمون عملی رشته علوم ورزشی و آموزش تربیت بدنی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در کنکور 99 از 27 شهریورماه برگزار می گردد.

6 آبان 1399

اگر بودجه فوتبالیست ها را داشتیم ...

کارگردان انیمیشن والیبال که در چند جشنواره بین المللی به موفقیت رسیده است، می گوید تمام بودجه این انیمیشن را خودش پرداخت کرده و تمام کارهای آن بر عهده خودش و همسرش بوده است.

16 مهر 1399

کسب و کارهای آنلاین به جنگ محتوایی و عملیاتی با کرونا رفتند

شیوع کرونا در ایران سبب عزم جدی برای پیشگیری از ابتلا به این ویروس در بخش های مختلف حاکمیت و مردم شده است. از جمله تدابیر اندیشیده شده برای جلوگیری از شیوع این ویروس می توان به بخشی از آن از جمله تعطیلی مدارس، کنسرت ها، سینماها و مسابقات فوتبال و... اشاره...

10 اردیبهشت 1399

مرشدی که سردم زرین دارد

زورخانه قدیمی جماران که آن را با نام زورخانه شهید مهدی اژدری هم می شناسیم، زورخانه ای دیدنی و باشکوه است و در نوع خود زبانزد. سیروان نوروزی دارنده سردم زرین(نشان مرشد برتر کشور)مرشد این زورخانه است.

30 بهمن 1398