رندر های رسمی نوکیا G21 را ببینید

به گزارش وبلاگ پشتیبانی، شرکت HMD Global بازار را با گوشی های هوشمند اندرویدی میان رده، ارزان و با طراحی های ساده پر نموده و به نظر می رسد که محصولات آینده این شرکت نیز همین فرایند را طی خواهند کرد. در گذشته ما شایعه هایی درباره جانشین نوکیا G20 شنیده بودیم که قرار است به زودی معرفی گردد. اما امروز اطلاعات دقیق تری از گوشی آینده نوکیا یعنی G21 خواهیم داشت.

رندر های رسمی نوکیا G21 را ببینید

به لطف افشاگر معتبر Roland Quandt، اکنون ما تصاویر با کیفیتی از گوشی نوکیا G21 در اختیار داریم که اطلاعاتی درباره طراحی ساده این گوشی هوشمند به ما می دهد. در قاب پشتی سه لنز می بینیم که سیستم دوربین سه گانه این گوشی هوشمند را تشکیل می دهد و در پنل جلویی هم یک لنز سلفی در حفره نمایشگر به چشم می خورد. این گوشی شرکت نوکیا با گوشی های قبلی این شرکت از لحاظ طراحی تفاوت خاصی ندارد.

درباره مشخصات این گوشی هوشمند شرکت HMD Global باید گفت که از یک نمایشگر 6.5 اینچی HD با رزولوشن 1600 در 720 بهره می برد. قلب تپنده نوکیا G21 را پردازنده UniSoc T606 تشکیل می دهد که 4 گیگابایت حافظه رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی که قابل ارتقاء تا 512 گیگابایت نیز است همراهی می نمایند. سیستم دوربین سه گانه این گوشی هوشمند را هم سه لنز 50، 2 و 2 مگاپیکسلی تشکیل می دهد و بعلاوه لنز سلفی 8 مگاپیکسلی هم در حفره نمایشگر این گوشی دیده می گردد. باید خاطر نشان کنیم که یک باتری 5050 میلی آمپر ساعتی وظیفه انرژی رسانی به نوکیا G21 را بر عهده دارد. از دیگر قابلیت های این گوشی می توان به پشتیبانی از دو سیم کارت، اینترنت (4G) و NFC اشاره نمود.

باید به این نکته هم اشاره کنیم که هر چند این منبع این خبر معتبر است اما مشخصات مذکور هنوز تأیید نشده است. همانطور که در بالا به آن اشاره نمودیم این گوشی جانشین گوشی هوشمند نوکیا G20 خواهد شد. درباره این گوشی هم باید بگوییم که مجهز به نمایشگر 6.5 اینچی LCD با رزولوشن 720p+ است. بعلاوه قلب تپنده نوکیا G20 را چیپست هلیو G35 مدیاتک تشکیل می دهد و در کنار آن 4 گیگابایت حافظه رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی واقع شده است.

منبع: Phonearena

منبع: دیجیکالا مگ

به "رندر های رسمی نوکیا G21 را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رندر های رسمی نوکیا G21 را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید