زمان انتخابی تیم های ملی شمشیربازی و تیروکمان دانشجویان معین شد

به گزارش وبلاگ پشتیبانی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، مسابقه انتخابی تیراندازی با کمان دانشجویان دختر و پسر در بخش کامپوند برای حضور در رقابت های یونیورسیاد دانشجویان دنیا با همکاری فدراسیون تیراندازی با کمان روز آدینه 10 دیماه به مدت یک روز در سایت فدراسیون تیراندازی با کمان برگزار می گردد.

زمان انتخابی تیم های ملی شمشیربازی و تیروکمان دانشجویان معین شد

این رقابت ها در بخش کامپوند دختران و پسران و به صورت انفرادی برگزار می گردد و دانشجویان صاحب رکورد در بخش (کامپوند دختران 680 و پسران 695) می توانند در این مسابقات شرکت نمایند.

بعلاوه برابر قوانین و مقررات فدراسیون بین المللی ورزش های دانشگاهی (FISU) متولدین 1 ژانویه 1996 (11/10/1374) به بعد حق شرکت در مسابقات را دارند.

این رقابت ها روز آدینه 10 دی ماه از ساعت 8:30 صبح در سایت تیراندازی با کمان واقع در درب شرقی ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

بعلاوه مسابقات انتخابی تیم ملی شمشیر بازی دانشجویان شمشیربازی دانشجویان در رشته سابر (پسران) برای شرکت در رقابتهای یونیورسیاد دانشجویان دنیا 24 دی ماه برگزار می گردد.

این رقابتها در رشته سابر در بخش پسران طبق قوانین و مقررات فدراسیون شمشیربازی روز آدینه 24 دی ماه ساعت 9:30 صبح در سالن شمشیربازی شهید کلاهدوز ورزشگاه شهید کشوری برگزار خواهد شد.

بعلاوه داشتن معرفی نامه معتبر از دانشگاه مربوطه، ارائه کارت دانشجویی معتبر، ارائه بیمه ورزشی امسال (تاریخ صدور بیمه حداقل 72 ساعت قبل از آغاز مسابقات باشد) و ارائه کارت الکترونیکی واکسن برای کلیه ورزشکاران الزامی می باشد.

سی و یکمین دوره یونیورسیاد تابستانی دانشجویان دنیا 5 لغایت 16 تیرماه سال آینده در شهرچنگدو کشور چین برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "زمان انتخابی تیم های ملی شمشیربازی و تیروکمان دانشجویان معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان انتخابی تیم های ملی شمشیربازی و تیروکمان دانشجویان معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید