سیاحت در آنگولا؛ سفری شگفت با قطاری که از شرق تا غرب آفریقا را طی کرد

به گزارش وبلاگ پشتیبانی، در این برنامه سیاحت در آنگولا یک ماجراجویی ویژه داریم که گزارشی است از سفری با قطار از شرق به غرب آفریقا که در تابستان سال 2019 انجام گرفته است.

سیاحت در آنگولا؛ سفری شگفت با قطاری که از شرق تا غرب آفریقا را طی کرد

تابستان سال 2019 در مرز بین کنگو و آنگولا اتفاقی منحصربفرد افتاد. قطاری لوکس برای حرکت از ساحل اقیانوس هند به مقصد اقیانوس اطلس با سرعت 30 تا 40 کیلومتر بر ساعت و در مدت 15 روز، مسافت 4500 کیلومتر را درنوردید.

تیم وبلاگ پشتیبانی این امتیار را داشت که سوار بر این قطار بخش آنگولایی این رویداد تاریخی را تجربه کند. در واگن های این قطار که تاریخ ساخت بعضی از آنها به دهه 40 می رسد، جهانگرد های اروپایی، افریقای جنوبی و آمریکایی با خدمات 5 ستاره پذیرایی و همانند ستاره های راک در ایستگاههای مختلف مورد استقبال قرار گرفتند.

سیسی تچاوالا، رقصنده که از این توریستان استقبال نموده است، می گوید: خیلی راضیم از آمدن این قطار. ما فرهنگ و سنت مان را ارائه می دهیم. ما جهانگرد ها را خیلی دوست داریم و از آنها بسیار ممنونیم که به اینجا می آیند تا فرهنگ شان را با ما به اشتراک بگذارند.

برای رئیس این قطار، این تجربه به یادگار خواهد ماند. او کل این سفر را با مسافرانش طی کرد و هنگام ارزیابی، لزوما ایده های جدیدی به ذهنش خطور نموده است.

روهان ووس، رئیس شرکت رووس ریل می گوید: من مشتاقانه منتظر هستم که نامبیا به وسیله راه آهن به آنگولا وصل گردد. بدیهی است که این علت خوبی است برای ضرورت این موضوع. و البته ما علاقمندیم که که لوآندا هم به این راستا متصل گردد.

ساندرا آرشیبالد، توریست بریتانیایی می گوید: شگفت انگیز بود. ما انتظار این همه اتفاق و استقبال مردم را نداشتیم. همانطور که می بینید پتانسیل توریستی قابل توجهی اینجا وجود دارد. من مشتاقانه به سفری در آینده فکر می کنم.

دیوید الن، توریست آمریکایی هم می گوید: این یک ماجراجویی باورنکردنی بود. افتخاری برای ما بود که بخشی از آن باشیم. شگفت انگیز بود و من واقعا نمی توانم موانعی که باید پشت سر گذاشته می شد تا این کار عملی گردد را تصور کنم.

وبلاگ پشتیبانی: از روهانووس، رئیس شرکت رووس ریل می پرسم آیا از موفقیت این سفر راضی است؟

روهان ووس، رئیس شرکت رووس ریل می گوید: انتها وارد لوبیتو شدیم. اینکه آیا راضی بودم، بله می توانم به شما بگویم که راضی بودم زیرا من اساسا روی چیزی که هنوز اتفاق نیافتاده حساب نمی کنم. ما در چندین سفر بعد از طی کردن مثلا 99 کیلومتر به مشکل خودریم بنابراین نمی توانستم هیچان زده شوم تا زمانی که قطار به مقصدش برسد.

وبلاگ پشتیبانی: این گزارش در ژوئیه 2019 تهیه شده است. سفر دوم برای تابستان گذشته برنامه ریزی شده بود که به علت کووید لغو شد. آیا خوشبینی وجود دارد که سال آینده این سفر انجام گردد؟

روهان ووس: بله. تمام بلیط های قطار برای آن سفر فروش رفته بود. بنابراین برای ما خیلی ناراحت کننده بود که مجبور به لغو آن شدیم. خیلی ناراحت کننده است و مطمئنم که آن دسته از مسافرانی که بلیط رزرو نموده بودند خیلی ناراحت شدند. اما خوب سال آینده در ماههای ژوئن و ژوئیه انجام خواهد شد.

منبع: یورونیوز

به "سیاحت در آنگولا؛ سفری شگفت با قطاری که از شرق تا غرب آفریقا را طی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیاحت در آنگولا؛ سفری شگفت با قطاری که از شرق تا غرب آفریقا را طی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید