کنترل سلامت گربه خانگی با استفاده از هوش مصنوعی!

به گزارش وبلاگ پشتیبانی، در نمایشگاه CES 2022، شرکت فناوری حیوانات خانگی PurrSong سه محصول تازه با هدف پیگیری شرایط سلامت گربه های خانگی معرفی کرد. اگر گربه خانگی دارید، این را می دانید که این موجودات دوس داشتنی، متخصص پنهان کردن بیماری های خود می باشند. همواره در ابتدا تعیین نمی گردد که دوست پشمالوی شما بیمار است. هر چه زودتر از بیمار شدن آن ها باخبر شوید، بهتر می توانید به درمان آن ها یاری کنید.

کنترل سلامت گربه خانگی با استفاده از هوش مصنوعی!

به گزارش وبلاگ پشتیبانی، PurrSong برای یاری به سلامت گربه شما، یک دستگاه پخش نماینده آب فراوری نموده که اندازه مصرف آب را ردیابی می نماید. بعلاوه این محصول وزن گربه، حمام رفتن او، فعالیت های حرکتی و ساعات خواب گربه شما را کنترل می نماید.

هدف از طراحی این محصول، مشاهده رفتار روزمره گربه شما می باشد تا در صورت زیر پا گذاشتن این روال به وسیله حیوان خانگی شما، زودتر متوجه احتمال بیمار شدن او شوید. این شرکت در گذشته نیز یک محصول 900 دلاری به نام LavvieBot S عرضه نموده است. یک جعبه زباله خود تمیز شونده برای حیوان خانگی شما.

PurrSong 2022 دارای LavvieWater می باشد، یک دستگاه پخش نماینده آب فیلتر شده که اندازه آب مصرفی گربه شما را ردیابی می نماید. این دستگاه آب مورد احتیاج گربه را از رسوبات تصفیه می نماید. PurrSong بعلاوه در حال راه اندازی یک جعبه زباله نو به نام LavvieBox می باشد. این جعبه می تواند در سه حالت مختلف تنظیم گردد. LavvieBox می تواند داده های ادرار و مدفوع و الگو های وزن گربه شما را ردیابی کند. این دستگاه برای کاهش بو و گرد و غبار، به یک تصفیه نماینده هوا مجهز می باشد، اما برخلاف LavvieBot S، یک جعبه خود تمیز شونده نیست.

ردیاب فعالیت محصول دیگری است که عملکرد LavvieTag را تکمیل می نماید. این ردیاب روی قلاده گربه شما قرار داده می گردد و اطلاعات مربوط به فعالیت گربه شما را جمع آوری می نماید. این داده ها چهار الگوی اصلی را تجزیه و تحلیل می نمایند: استراحت، نظافت، راه رفتن و دویدن. LavvieTag سبک وزن است و با یک بار شارژ حدود چهار هفته دوام می آورد.

حتی اگر عاشق گربه ها باشید، باز هم می مانید که با این همه داده چه کنید! برای مفیدتر شدن و قابل درک تر شدن این داده ها، PurrSong از هوش مصنوعی یاری گرفته است. با استفاده از اپلیکیشن Doolittle، تمام داده های جمع آوری شده مربوط به گربه شما، مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته ومشکلات احتمالی سلامت گربه شما را تشخیص می دهد.

بر اساس نتایج بدست آمده هوش مصنوعی Doolittle به اندازه 90 درصد دقیق است. این شرکت امیدوار است تا خاتمه سال دقت را به بیش از 95 درصد برساند. PurrSong تنها شرکتی نیست که سلامت حیوانات خانگی را با کاسه های آب و جعبه های بستر گربه همراه می نماید. LavvieTag درماه مارس منتشر خواهد شد و قیمت آن حدود 99 دلار خواهد بود. LavvieBox و LavvieWater نیز در بهار سال جاری عرضه خواهند شد. آب سرد کن حدود 199 دلار و جعبه زباله حدود 249 دلار قیمت گذاری شده است.

منبع: cnet

منبع: فرارو

به "کنترل سلامت گربه خانگی با استفاده از هوش مصنوعی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنترل سلامت گربه خانگی با استفاده از هوش مصنوعی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید