همایشها و نمایشگاه ها

معرفی هتل 4 ستاره رامادا در سئول

هتل رامادا سئول | Ramada Seoulرامادا، یک هتل 4 ستاره با طراحی شیک است که در محله سامسئونگ-دونگ قرار گرفته و از 14 طبقه تشکیل شده است. هتل رامادا سئول تنها 1 کیلومتر با مرکز تجاری کره فاصله دارد و امکانات فوق العاده خوب و کاربردی آن، باعث شده که در میان گردشگران...

16 اسفند 1400

قیمت خودرو امروز 11 دی ، پیش بینی قیمت خودرو در هفته دوم دی

به گزارش خبرنگاران، قیمت خودروهای داخلی در ایران به توضیح زیر است:

27 بهمن 1400

کنترل سلامت گربه خانگی با استفاده از هوش مصنوعی!

در نمایشگاه CES 2022، شرکت فناوری حیوانات خانگی PurrSong سه محصول تازه با هدف پیگیری شرایط سلامت گربه های خانگی معرفی کرد. اگر گربه خانگی دارید، این را می دانید که این موجودات دوس داشتنی، متخصص پنهان کردن بیماری های خود می باشند. همواره در ابتدا تعیین نمی گردد...

23 بهمن 1400

با حضور محققان داخلی و خارجی همایش بین المللی بررسی تحولات قفقاز برگزار می شود

همایش بین المللی بررسی تحولات قفقاز (گذشته، حال و چشم انداز فرارو) با حضور محققان و پژوهشگران خارجی و داخلی در روزهای 21 و 22 آذر به همت پژوهشکده تاریخ معاصر و موسسه فرهنگی هنری فرهنگستان کاسپین برگزار می شود.

19 بهمن 1400

سکوت چند ثانیه ای ترودو در قبال واکنش ترامپ به اعتراضات

نخست وزیر کانادا در یک نشست خبری برای اظهار نظر درباره عملکرد ترامپ در مواجهه با معترضان چند ثانیه مکث کرد.

8 بهمن 1400

افزایش گردشگران پاییزی در خواف

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خواف از رشد آمار گردشگران و رونق گردشگری این شهرستان در فصل پاییز اطلاع داد.

5 بهمن 1400

قرعه کشی های خودرو فقط یک رانت است

به گزارش خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف تهران؛ سعید موتمنی، اضافه نمود: در فرایند قرعه کشی خودرو بعضی همان لحظه حواله ها را می فروشند، بعضی خودرو تحویلی را در پارکینگ به امید گران تر شدن نگه می دارند و تعدادی نیز خودرو را معامله می نمایند...

7 آذر 1400

اولین نمایشگاه هنری در محل اهرام مصر

نمایشگاه بین المللی ابدیت همین حالا است 21 اکتبر در محل مجموعه اهرام جیزه افتتاح شد.

2 آذر 1400

ساک دستی جوت Jute Bags چیست و چه مزایای نسبت به ساک دستی های دیگر دارد ؟

جوت محصول الیافی است که از گیاه کاشته می گردد و می تواند به محصولات اساسی مختلف تبدیل گردد. استفاده از این الیاف مفهوم جدیدی نیست. قبل از تقاضا برای کیسه های پلاستیکی، چرمی، وینیل، لاستیکی، این جوت بود که از همه مواد کیسه رجحان داشت.

5 شهریور 1400

تاکید چین بر لزوم خروج مسئولانه آمریکا از افغانستان

به گزارش خبرنگاران به نقل از ساوت چاینا مورنینگ پست، جائو لی جیان سخنگوی وزارت امور خارجه چین، در واکنش به ناآرامی ها در افغانستان در پی خروج نظامیان آمریکایی گفت: ایالات متحده به اسم بزرگترین عامل خارجی تأثیرگذار بر مسئله افغانستان، مسئولیت غیرقابل...

16 مرداد 1400

اعلام رای کمیته انضباطی برای علیرضا منصوریان

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، ملاقات دو تیم آلومینیوم اراک و پیکان از هفته 21 لیگ برتر، دوم اردیبهشت ماه در استادیوم امام خمینی (ره) اراک برگزار گردید.

9 تیر 1400

اتحادیه اروپا: بازگشت امارت طالبان غیرقابل پذیرش است

نماینده اتحادیه اروپا ضمن غیرقابل پذیرش خواندن بازگشت امارت طالبان بر ادامه همکاری های سیاسی این اتحادیه با افغانستان پس از خروج نیروهای خارجی تاکید نمود.

8 خرداد 1400

اولین دوره کنفرانس ملی نوآوری برای کودک و نوجوان برگزار می شود

اولین دوره کنفرانس ملی نوآوری برای کودک و نوجوان با همکاری مشترک معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق بچه ها سازمان ملل متحد (یونیسف) در ایران، 27 و 28 اردیبهشت 1400 برگزار می شود.

31 اردیبهشت 1400

متخصصان از سابقه های زیرساختی جهت تهیه واکسن استفاده نموده اند

به گزارش خبرنگاران، هومن کاغذیان ظهر یکشنبه در کنفرانس خبری افتتاح خط ویال تزریقی شرکت داروسازی اسوه گفت: ما در کشورمان واکسن سازی را از حدود 100 سال پیش داشته ایم.

28 اردیبهشت 1400

درباره برجام هیچ مذاکره ای نداریم، چه برسد به فرابرجام و موضوعات دیگر خبرنگاران

معاون وزیر امور خارجه با بیان اینکه ما درباره برجام هیچ مذاکره ای نداریم، چه برسد به فرابرجام و موضوعات دیگر، گفت: اگر اروپا علاقه مند به حفظ توافق و ادامه آن است، خواسته ایران که برطرف کامل تحریم ها در یک مرحله است را اجابت کند.

10 اردیبهشت 1400

سخنگوی ارتش میانمار: چاره ای جز در دست دریافت قدرت نداشتیم

سخنگوی ارتش میانمار ضمن انکار وقوع کودتا در این کشور گفته نیرو های مسلح میانمار چاره ای جز در دست دریافت قدرت نداشتند.

26 اسفند 1399

عربستان، زوایای تاریک طرح های خیالی محمد بن سلمان

نویسنده نیویورک تایمز در گزارشی ضمن اشاره به سیاست های سرکوب گرانه ولیعهد سعودی واقعیت های تاریک پیرامون پروژه نئوم و لاین را فاش کرد.

17 اسفند 1399

ملاقات مدیر کل هنرهای تجسمی از گالری های تهران

تهران (پانا) - معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه مدیر کل هنرهای تجسمی از چند گالری تهران ملاقات کردند.

9 اسفند 1399

ابراز خوشحالی مدیرعامل بنتلی از کنترل این شرکت توسط آئودی

در اختیار دریافت کنترل و مدیریت بنتلی توسط آئودی به معنای این است که برند اشرافی انگلستانی ها از این به بعد در تولید محصولات خود از پلتفرم هایی با خصوصیات متفاوت استفاده خواهد کرد.

12 بهمن 1399

خبرنگاران دانش&zwnjآموزان مناطق فاقد اینترنت را مثل فرزندان خود می&zwnjدانیم

تهران- خبرنگاران- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: زمانی که متوجه مشکل حاد اینترنت در دو شهرستان استان زنجان و مسائل آموزش مجازی شدیم، تصور کردیم اینها بچه های خود ما هستند و از همه توان مان برای برطرف آن کوشش کردیم.

19 دی 1399
تعداد: (47)