اخبار مجلس

اشتغال 20 هزار نفری در مجتمع آلومینیوم جنوب کشور

مدیرعامل آلومینیوم جنوب کشور از اشتغال 20 هزار نفری در مجتمع آلومینیوم جنوب کشور اطلاع داد و گفت: 2500 نفر اشتغال مستقیم و 5 هزار اشتغال غیرمستقیم خواهد بود .

7 اردیبهشت 1401

چمران: مخبر از اندازه بودجه شهرداری تعجب کرد ، با مجلس رایزنی می کنیم

رئیس شورای شهر گفت: در جلسه ای با معاون اول رئیس جمهور و همراهی شهرداران کلانشهرها، موضوع بودجه را مطرح کردیم که البته وی نیز از این اتفاق اظهار تعجب کرد.

3 اردیبهشت 1401

تعطیلی مهدهای کودک و برگزاری غیرحضوری مدارس ابتدایی در تهران

معاون استاندار تهران گفت: مدارس ابتدایی کل استان تهران به جز فیروزکوه، دماوند، رودهن و پردیس روز دوشنبه و سه شنبه غیر حضوری است.

19 فروردین 1401

پیگیری برای برطرف موانع قانونی واردات اتوبوس کارکرده

خبرگزاری خبرنگاران- معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در جلسه شورای اسلامی شهر تهران از پیگیری برای برطرف موانع قانونی واردات اتوبوس دست دوم اطلاع داد.

16 آذر 1400

پیگیری اجرای دستور رئیس جمهور در ستاد ملی مدیریت کرونا

تهران (پانا) - قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا در مکاتبه با 8 عضو دولت، خواستار اجرایی شدن بند ب بیانات رئیس جمهور در آخرین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا در خصوص حمایت از اصناف، استمرار تامین اقلام و خدمات مورد نیاز مردم، شد.

6 مرداد 1400

مهم ترین تغییر کنکور 1400

کنکور 1400 نسبت به دوره های دیگر دستخوش تغییراتی شد حذف سئوالات نظام قدیمی ها در کنکور یکی از مهم ترین تغییرات آزمون سال جاری است.این تغییر سال گذشته علی رغم مخالفت تعدادی از داوطلبان و بعضی نمایندگان مجلس، ابلاغ شد و از سال جاری اجرایی می گردد. ...

24 تیر 1400

گزارش توئیتری ظریف از سفرش به بغداد؛ از نقش محوری عراق در منطقه استقبال می کنیم

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در گزارشی توئیتری از سفرش به بغداد و دیدارهای صورت گرفته، نوشت: در این دیدارها تأکید شد که همسایگان برای ایران در اولویت قرار دارند و از نقش محوری عراق در منطقه استقبال می کنیم.

30 اردیبهشت 1400

لزوم توقف فیلمبرداری ها در شهر های قرمز

طبق اعلام سازمان سینمایی، تهیه کنندگان ملزم به توقف فیلمبرداری و فراوری در شهر های شرایط قرمز کرونایی هستند.

14 اردیبهشت 1400

نخست وزیر کره جنوبی یکشنبه راهی ایران می شود

به گزارش خبرنگاران، دفتر چانگ سوی کیون نخست وزیر کره جنوبی روز جمعه گفت که او روز یکشنبه سفری سه روزه به ایران خواهد داشت تا پیرامون همکاری میان دو کشور مذاکراتی با مقامات ایرانی انجام دهد.

6 اردیبهشت 1400

860 میلیارد ریال بودجه به دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان تخصیص یافت

دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان قرار است 860 میلیارد و 379 میلیون ریال بودجه برای سال 1400 دریافت کند.

20 دی 1399

حذف معافیت های مالیاتی بخش کشاورزی منتفی شد

رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق تعاون از منتفی شدن موضوع حذف معافیت اقتصادیاتی بخش کشاورزی در کمیسیون اقتصادی دولت خبر داد. چندی پیش اعضای کمیسیون اقتصاد دولت در بررسی لایحه اصلاح قانون اقتصادیات های مستقیم، تصمیم گرفته بودند تمامی معافیت های اقتصادیاتی...

12 دی 1399

آلمان محتوای نامناسب در شبکه های اجتماعی را حذف می نماید

آلمان سعی دارد با وضع قوانین شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و توئیتر را وادار کند در حذف محتوای اهانت آمیز دقیقتر عمل کند و همزمان شرایط اعتراض به این نوع محتوا را برای کاربرانش تسهیل کند.

4 دی 1399

اعلام کلیات طرح جامع مبارزه با کرونا ، اجرای طرح از اول آذرماه

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به مصوبات امروز جلسه ستاد و تصویب کلیات طرح جامع مبارزه با کرونا، گفت: این طرح از شنبه اول آذرماه آغاز می شود.

24 آذر 1399

مگر کولبران داعشی هستند که به آن ها تیراندازی می گردد؟

جلسه علنی امروز مجلس بعد از دو هفته تعطیلی با حواشی همراه بود.

10 آبان 1399

نظام نامه آموزشی شورا های انضباطی دانشجویان علوم پزشکی ابلاغ شد

دبیر شورای مرکزی انضباطی دانشجویان وزارت بهداشت از ابلاغ نظام نامه آموزشی شورا های انضباطی دانشگاه های علوم پزشکی کشور خبر داد.

19 مهر 1399

صالحی امیری: کناره گیری سجادی از پرونده جودو کذب است، سعیدی تا دی ماه سال آینده می تواند ادامه فعالیت بدهد

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: جودو پرونده ملی است و وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک و فدراسیون مشترکاً برنامه را پیش می برند.

6 مهر 1399

نرخ رشد جمعیت آذربایجان شرقی کمتر از متوسط کشوری است

خبرنگاران/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی گفت: پیری و سالخوردگی جمعیت، نگرانی آینده کشور و استان است به طوری که اکنون متوسط وزن گروه های سنی در استان بسیار بالا بوده و نرخ رشد جمعیت استان نیز از متوسط کشوری کمتر است.

1 شهریور 1399

خواجوند: فیفا رسماً درخواست پرسپولیس را پذیرفت، در پرونده برانکو جای نگرانی نیست

مهدی خواجوند، مدیر امور حقوقی باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد در پرونده شکایت برانکو ایوانکوویچ از این باشگاه جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

14 تیر 1399

فرمانداران کوشش های دولت در راستای مدیریت کرونا را اطلاع رسانی نمایند

نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به کوشش های بی وقفه دولت در راستای مدیریت بیماری کرونا، از فرمانداران خواست اقدامات، سیاست ها و برنامه های حمایتی دولت را به صورت گسترده اطلاع رسانی نمایند.

23 خرداد 1399

ضربۀ کرونا بر پیکر صنایع دستی و گردشگری اصفهان

خبرنگاران/اصفهان مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان بیان کرد که در پی شیوع کرونا، حدود هفت هزار میلیارد ریال خسارت به واحدهای فراوری و عرضه صنایع دستی و دو هزار و 500 میلیارد ریال خسارت به مجموعه های گردشگری این استان وارد شده است....

11 خرداد 1399
تعداد: (24)