اخبار سیاسی

تجربه ای لذت بخش در عمق 30 متری زمین

با بهبود شرایط کرونایی گردشگران، گردشگری آب و قنات را در عمق 30 متری زمین در زارچ مهمترین پایاب قنات جهانی تجربه کردند.

25 اردیبهشت 1401

جدایی آموزش پزشکی از وزارت بهداشت مغایر با سیاست های ابلاغی رهبری است

معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: جدایی آموزش علوم پزشکی از وزارت بهداشت، غیر ممکن و مغایر با سیاست های کلی سلامت ابلاغی رهبری است.

14 اردیبهشت 1401

اشتغال 20 هزار نفری در مجتمع آلومینیوم جنوب کشور

مدیرعامل آلومینیوم جنوب کشور از اشتغال 20 هزار نفری در مجتمع آلومینیوم جنوب کشور اطلاع داد و گفت: 2500 نفر اشتغال مستقیم و 5 هزار اشتغال غیرمستقیم خواهد بود .

7 اردیبهشت 1401

چمران: مخبر از اندازه بودجه شهرداری تعجب کرد ، با مجلس رایزنی می کنیم

رئیس شورای شهر گفت: در جلسه ای با معاون اول رئیس جمهور و همراهی شهرداران کلانشهرها، موضوع بودجه را مطرح کردیم که البته وی نیز از این اتفاق اظهار تعجب کرد.

3 اردیبهشت 1401

الزام درج قیمت تولیدکننده بر روی برخی محصولات از 4 دی

بر اساس تصمیم وزارت صنعت از چهارم دی ماه درج قیمت مصرف کننده برای تعدادی از کالاهای شوینده و لوازم خانگی اعمال می شود.

28 فروردین 1401

ستاد برطرف موانع فراوری موظف به حمایت از فعالان مالی در برابر تحریم شد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه ای ستاد تسهیل و برطرف موانع فراوری را موظف به حمایت از فعالان در حوزه های مالی و صنعتی کردند که در لیست تحریم ها قرار گرفته اند.

23 فروردین 1401

تعطیلی مهدهای کودک و برگزاری غیرحضوری مدارس ابتدایی در تهران

معاون استاندار تهران گفت: مدارس ابتدایی کل استان تهران به جز فیروزکوه، دماوند، رودهن و پردیس روز دوشنبه و سه شنبه غیر حضوری است.

19 فروردین 1401

همسفر با خبرنگاران حتی در کرونا!!!

سفر کنید حتی در شرایط کرونا!!!این نوشته برای علاقه مندان به سفر تهیه شده است، مخصوص افراد خوش ذوقی است که هیچ شرایطی مانع از سفرشان نخواهد شد حتی کرونا!!! با وجود شرایطی که برای جهان پیش آمده است نمیتوان قید لذت بردن از زندگی را زد، بلکه با به وجود آوردن...

18 فروردین 1401

تاریخ دانمارک از گذشته تا امروز

تاریخ دانمارکامروز می خواهیم به تاریخ و گذشته سرزمینی سفر کنیم که مردمانی خوشبخت دارد. در شمال قاره اروپا کشوری واقع شده است که تبارشان با مردم اسکاندیناویایی پیوند دارد و با سوئدی ها و نروژی ها هم ریشه هستند و خویشاوندی هایی دارند. کشوری که بر اساس آنالیز...

15 اسفند 1400

پیغام های فرهنگی را به یاری بازی های رایانه ای منتقل کنیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بسیاری از پیغام های فرهنگی را می توانیم به یاری بازی های رایانه ای منتقل کنیم. بعلاوه در بستر این بازی ها می توانیم مواردی چون حقوق شهروندی، برطرف مسائل اجتماعی، ایجاد هویت ملی و بالا بردن انسجام اجتماعی را در جامعه دنبال...

22 بهمن 1400

پرداخت حقوق ثابت به دانشجویان دکتری؟

معاون وزیر علوم و رییس سازمان امور دانشجویان با تاکید بر اینکه پرداخت مبلغ پژوهانه جزو برنامه های دولت است، گفت: در حوزه پژوهانه قرار بود که دانشجویان حقوق ثابتی را از وزارت علوم دریافت نمایند، اما به علت اینکه منابع اقتصادی لازم برای تامین اعتبار آن...

16 بهمن 1400

لاشکی به عنوان نماینده وزیر در سفرهای استانی ریاست جمهوری منصوب شد

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش با صدور ابلاغی ، قاسم احمدی لاشکی را به عنوان نماینده تام الاختیار خود در سفرهای استانی ریاست جمهوری منصوب کرد.

14 بهمن 1400

سکوت چند ثانیه ای ترودو در قبال واکنش ترامپ به اعتراضات

نخست وزیر کانادا در یک نشست خبری برای اظهار نظر درباره عملکرد ترامپ در مواجهه با معترضان چند ثانیه مکث کرد.

8 بهمن 1400

رییس سازمان غذا و دارو: ارز دارو تأمین شد

خبرگزاری خبرنگاران- رییس سازمان غذا و دارو گفت: خوشبختانه با پیگیری های اجرا شده و با دستور رییس جمهور، ارزی که برای دارو احتیاج بود تأمین شد، بعلاوه با توجه به کنترلی که اجرا شده کمبود دارویی ما نسبت به پارسال بسیار کمتر است.

7 بهمن 1400

جانسون: قرنطینه کرونا در انگلیس شاید وقتی دیگر

بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس روز سه شنبه گفت که دولت این کشور هیچگونه اقدامات محدود کننده برای مقابله با شیوع سویه نو ویروس کرونا پیش از کریسمس اعلام نخواهد کرد.

4 بهمن 1400

کاهش جمعیت چشم گیر ژاپن در پنج ساله گذشته

این روزها کاهش جمعیت به یک چالش بزرگ برای بسیاری از کشورها تبدیل شده است، کاهش نیروی جوان و مسائل مربوط به افزایش سن در کشورها. آخرین سرشماری در ژاپن حقیقت تلخی را که خیلی قبل تر کرکره های پایین مغازه ها و دهکده های رها شده در کشور نشان می دادند، تایید...

28 دی 1400

توسعه همکاری های مالی چین و ایران

خبرگزاری خبرنگاران- نشست همکاری های مالی میان دو کشور چین و ایران با حضور مدیرکل امور بین الملل وزارت کار، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی و رئیس دفتر بازرگانی چین برگزار گردید.

9 دی 1400

پیگیری برای برطرف موانع قانونی واردات اتوبوس کارکرده

خبرگزاری خبرنگاران- معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در جلسه شورای اسلامی شهر تهران از پیگیری برای برطرف موانع قانونی واردات اتوبوس دست دوم اطلاع داد.

16 آذر 1400

بوی نامطبوع در آسمان مسکو

به گزارش خبرنگاران، مه بسیار غلیظی روز دوشنبه شهر مسکو مرکز روسیه را فراگرفت؛ به طوری که در ساعات پایانی روز شعاع دید در این شهر در ساعاتی تا 200 متر کاهش پیدا کرد.

10 آذر 1400

10 نقش دوست داشتنی اسکار آیزاک که او را به اسم ستاره تثبیت کردند

اسکار آیزاک از زمان اجرای موفقیت آمیز خود در فیلم درون لوین دیویس، به فردی کلیدی در فیلم های دراماتیک تبدیل شده است. او حتی می تواند نقش مردان بی وجدانی مانند ویلیام تل در فیلم شمارنده کارت یا ابل مورالس در یک سال خشونت آمیز را با وجود روش های خونین و کثیفشان،...

5 آبان 1400
تعداد: (188)