الجزایر رهبر پولیساریو را راه نداد

به گزارش وبلاگ پشتیبانی، منابع مطلع اعلام کردند که الجزایر با درخواست اسپانیا برای بازگشت رهبر جبهه پولیساریو به این کشور بعد از معالجه در مادرید مخالفت کرد.

الجزایر رهبر پولیساریو را راه نداد

سایت الجزایر تایمز به نقل از منابع مطلع گفت که مقامات الجزایر درخواست اسپانیا برای بازگشت ابراهیم غالی، رهبر جبهه پولیساریو بعد از معالجه در مادرید و بهبود شرایط جسمانی اش به الجزایر را رد کردند.

این سایت گفت، رفتن غالی برای معالجه به اسپانیا با هویت جعلی طرح موفقیت آمیز ژنرال ها برای رهایی از اوست. اطلاعات به دست آمده نشان می دهد که دولت اسپانیا به وسیله سفیر خود در الجزایر خواستار فرستادن هواپیمایی برای بازگشت غالی به بیمارستان عین النعجه شده است اما واقعیت این است که کارشناسان حقوق بین المللی به دولت پدرو سانچز نصیحت نموده اند که از دست ابراهیم غالی که با نام جعلی بن بطوش وارد مادرید شده بود، رها شوند چراکه شرایط قانونی وی در صورت وفات مشکل واقعی برای دولت اسپانیا خواهد بود.

این منابع گفتند که نظام الجزایر آماده خلاص شدن از ابراهیم غالی و تغییر وی به رهبر جدیدی است که نزدیک به سعید شنقریحه، رئیس ستاد ارتش الجزایر باشد. قرار بود معالجه ابراهیم غالی در اسپانیا به صورت محرمانه انجام گردد اما رسانه ها آن را منتشر کردند.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین

به "الجزایر رهبر پولیساریو را راه نداد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الجزایر رهبر پولیساریو را راه نداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید