آمریکا را با دیدنی های جذابش بشناسید

به گزارش وبلاگ پشتیبانی، به کدام نقاط آمریکا سفر کنیم؟

آمریکا یکی از کشورهای مورد علاقه بیشتر جهانگرد هاست. استان های مختلف این کشور پهناور جاذبه های گوناگونی دارد که هر نوع سلیقه ای را پوشش می دهد. جذابیت آن این است که استان به استان آب و هوای این کشور فرق دارد و از شهری به شهر دیگر می توانید انواع منظره ها و چشم اندازهایی را ببینید که دهانتان از شگفتی باز بماند!

آمریکا را با دیدنی های جذابش بشناسید

در این مطلب، با وبلاگ پشتیبانی همراه باشید تا بهترین جاذبه های گردشگری این قاره پهناور را دیدن کنید.

  • باغ های کالاوی (Callaway Gardens)

در شمال کلمبوس، یک کوهستان پوشیده از درختان کاج واقع شده است که یک مرکز گذران اوقات فراغت و تفریحی در آن به وسیله یک کارخانه دار مشهور به نام (Cason Callaway) تاسیس شده است که شامل دریاچه های مصنوعی، باغ های زیبای ماگنولیا و آزالیا و یک خانه پروانه ها است. همه ساله مسابقات حرفه ای اسکی روی آب و تورنمت (Wakeboard) در این محل برگزار شده و فرصت مناسبی برای گردهمایی دوستداران ورزش های آبی محسوب می گردد. در این منطقه بعلاوه دو زمین گلف بسیار عالی و تعداد زیادی مسیرهای پیاده روی مناسب و زیبا واقع شده است.

آدرس: 17800 US Highway 27

  • محوطه ملی - تاریخی مارتین لوتر کینگ (Martin Luther King Jr. National Historic Site)

سایت تاریخی مارتین لوتر کینگ در آتلانتلا قرار داشته و محل تولد و مقبره رهبر بزرگ آزادی خواه و جنش حقوق مدنی سیاه پوستان، یعنی مارتین لوتر کینگ است. کلیسای (Ebenezer Baptist Church) و مجموعه تالار آزادی (Freedom Hall Complex) از دیگر دیدنی های این منطقه محسوب می گردد.

آدرس: 400 & 500 blocks of Auburn Avenue

  • جنگل ملی چاتاهوچی (Chattahoochee National Forest)

جنگل ملی چاتاهوچی با مساحتی بالغ بر 750 هزار جریب است این منطقه زیبا به همراه دریاچه ها، رودخانه ها و آبشارهای متعدد خود گزینه ای ایده ال برای سفر و برپایی کمپ، پیاده روی، کوهنوردی، قایقرانی، شنا، پیک نیک و …. محسوب می گردد.

  • محوطه ملی - تاریخی جیمی کارتر (Jimmy Carter National Historic Site)

محوطه ملی - تاریخی جیمی کارتر در جنوب غربی جورجیا واقع شده است، شامل خانه پدری جیمی کارتر رئیس جمهور اسبق آمریکا است. وی دوران کودکی خود را در این محل سپری نموده و مزرعه شخصی وی نیز در اینجا واقع شده است. در این محوطه شهری به نام (Plain) واقع شده که ایستگاه قطار و دبیرستان آن نیز دارای معروفیت زیادی است. در این محل بازدیدکنندگان با محیط اجتماعی محل زندگی رئیس جمهور پیشین آمریکا و تاثیراتی که این محیط در تفکرات وی داشته، آشنا می شوند.

منبع: الی گشت

به "آمریکا را با دیدنی های جذابش بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا را با دیدنی های جذابش بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید