با این مهارت ها زندگی تان را متحول کنید

به گزارش وبلاگ پشتیبانی، با این مهارت ها هدفمند باحرکت کنید.

هر کسی توانایی یادگیری مهارت های تغییر زندگی را دارد و این اتفاق نه تنها در امسال، بلکه فقط در عرض شش ماه می تواند رخ دهد. از طریق ایجاد تغییر در زندگی، منظور تغییراتی است که می توانند تاثیرات مثبتی در زندگی افراد ایجاد نمایند تا آنها به سمت جلو حرکت نمایند، حتی اتفاقاتی که اصلاً پیش بینی نمی کنید هم اتفاق می افتند. به این ترتیب، مهارت های خاصی که در اینجا آموزش داده می گردد، مزایایی را برایتان به وجود می آورند و سبب می گردد که دیگران نیز در پی یادگیری این مهارت ها بروند. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

با این مهارت ها زندگی تان را متحول کنید

خواندن سریع

امروزه، بیل گیتس به عنوان یک ابر قدرت شناخته می گردد و قدرتمندی او به علت توانایی خواندن سریع تر اوست، به نظر می رسد که بیل و بقیه از افراد بسیار پیروز این موضوع را درک نموده اند که دانش قدرت است. توانایی پردازش سریع تر اطلاعاتی که از کتاب ها، مقالات و گزارش ها به دست می آوریم، سبب می گردد که سریع تر یاد بگیریم و بنابراین تمامی جنبه های زندگی ما با سرعت بیشتری بهبود خواهد یافت.

از کجا آغاز کنیم: در حال حاضر، دوره های خواندن سریع در حال کسب محبوبیت بیشتر نزد مردم هستند، به این علت که انسان ها با توجه به زمان اندکی که دارند، متوجه اهمیت توانایی سریع خواندن شده اند. برای آغاز می توانید به آنالیز دوره های رایگان سریع خوانی مانند رید اسپیدر (Read Speeder) بپردازید و از آنها استفاده کنید و یا از برنامه هایی مانند اسپریتزلت (Spritzlet)، استفاده کنید که این امکان را فراهم می نماید تا با استفاده از یک برنامه افزودنی مرورگر به صورت سریع مقالات آنلاین را مطالعه کنید.

سخنرانی عمومی

تحقیقات نشان می دهد که مردم از سخنرانی عمومی بیشتر از مرگ خودشان هراس دارند، به این معنی که آنها هراس دارند که در مقابل ده ها یا صدها هزار نفر از مردم صحبت نمایند و خود را در معرض دید آنان قرار دهند. زمانی که از سخن گفتن در برابر مردم می هراسید، اگر یاد بگیرید که چطور در مقابل آنان سخنرانی کنید یعنی اینکه یک مهارت تغییر زندگی را فرا گرفته اید.

وارن بافت (Warren Buffett) که به ارائه مشاوره به فارغ التحصیلان می پردازد، اخیرا اعلام نموده است، اولین چیزی که باید جوانان بیاموزند مهارت سخنرانی در مقابل عموم است. وی شرح داده است که ارتباطات، اعتماد به نفس و توانایی خرید و فروش همگی در سایه توانایی سخن گفتن برای عموم و جمعیت کثیر به دست می آید.

از کجا آغاز کنیم: خوشبختانه، مراکز بزرگی وجود دارند که به سازماندهی گردهمایی ها در سراسر دنیا مبادرت می نمایند و از آن جمله می توان به تاوست مسترز (Toastmasters) اشاره نمود. در این گردهمایی ها سخنرانان شگفت انگیزی را خواهید دید که به سرعت در حال پیشرفت هستند و این در حالی است که به تازگی کار خود را آغاز نموده اند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت تاوست مسترز مراجعه کنید.

اهمیتی ندارد که کجای کره زمین زندگی می کنید، مهم این است که در حال حاضر با توجه به جمعیت کثیر اسپانیایی زبان ها در دنیا و اقتصاد رو به توسعه آنان، صحبت کردن به زبان اسپانیایی به طور فزاینده در حال اهمیت یافتن است. به ویژه اگر در ایالات متحده زندگی می کنید یادگیری این زبان اهمیت بیشتری دارد، چرا که بیش از 30 درصد از جمعیت آمریکا، اسپانیایی زبان هستند.

به این ترتیب، یادگیری زبان اسپانیایی نیز یکی از مهارت های تغییر در زندگی به شمار می رود که بایستی آن را فراگیرید. مهم اینکه، زبان اسپانیایی یکی از ساده ترین زبان ها برای یادگیری است. مثلاً، زبان ماندارین نیز اهمیت زیادی دارد که جویندگان پیروزیت آن را فراگیرند، امّا، زبانی است که یادگیری آن فوق العاده سخت می باشد. اگر بخواهیم زبان ها را براساس اهمیت یادگیری و زمانی که باید برای فراگرفتن آنها اختصاص دهیم، اولویت بندی کنیم، قطعاً زبان اسپانیایی در صدر فهرست زبان ها برای یادگیری قرار می گیرد.

یکی از بزرگ ترین دلایلی که افراد هرگز پیروز نمی شوند تا به زبان های خارجی تسلط پیدا نمایند، استفاده از روش های اشتباه و کمبود وقت است. در اینجا به صورت رایگان در خصوص چگونگی یادگیری یک زبان نو در 90 روز شرح می دهیم. تحقیقات گسترده ای روی این روش صورت گرفته و نشان داده است که چگونه افراد می توانند به برترین نحو یک زبان خارجی را بیاموزند.

به نظر می رسد که انسان ها تنها 5 درصد از آنچه را که در سخنرانی ها می شنوند، فرا می گیرند، امّا آنان در روش های بصری 20 درصد و در روش غوطه وری فوری 90 درصد مطالب را یاد می گیرند. سوال این است که با استفاده از چه روش هایی می توانیم 90 درصد از یک زبان خارجی نو را یاد بگیریم؟ در پاسخ باید گفت که روش آموزش زبان در مدارس که اغلب به صورت سخنرانی است، کتاب ها، موزیک، نرم افزارها و روش های دیگر نمی توانند بهتر از روش غوطه وری در زندگی واقعی به یادگیری سریع تر نمایند.

از کجا آغاز کنیم: اگر می خواهید موثر ترین راه را برای یادگیری یک زبان خارجی به کار گیرید برترین روش یادگیری به وسیله تعاملات در زندگی واقعی است. وب سایت هایی وجود دارند که به آموزش زبان ابرای افراد پر مشغله می پردازند، این سایت ها مشکل کمبود وقت را حل نموده اند و از روش غوطه وری در زندگی واقعی برای آموزش بهره می گیرند. شما می توانید از این سایت درس های مختلف را بگیرید و حتی آنها را یادداشت کنید تا در هر زمان از روز یا هفته که وقت داشتید آنها را بخوانید، به این ترتیب، مشکل مشغله کاری افراد حل شده است و آنان می توانند با برنامه ریزی خودشان به یادگیری زبان بپردازند.

منبع: الی گشت

به "با این مهارت ها زندگی تان را متحول کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با این مهارت ها زندگی تان را متحول کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید