کتاب

ایستگاه های اتوبوس خیره کننده؛ هنر شوروی سابق

بعد از تماشا ایستگاه های زیبا و خاص اتوبوس در لیتوانی، عکاس کریستوفر هرویگ (Christopher Gerwig) این عکس ها را از شوروی سابق به نمایش گذاشت. عکس های او طی دو دهه در سراسر جهان در مجله های زیادی منتشر شد.

11 اردیبهشت 1401

با این مهارت ها زندگی تان را متحول کنید

با این مهارت ها هدفمند باحرکت کنید.هر کسی توانایی یادگیری مهارت های تغییر زندگی را دارد و این اتفاق نه تنها در امسال، بلکه فقط در عرض شش ماه می تواند رخ دهد. از طریق ایجاد تغییر در زندگی، منظور تغییراتی است که می توانند تاثیرات مثبتی در زندگی افراد ایجاد...

6 اسفند 1400

برترین شهرهای جهان برای پیاده روی

هواپیماها، قطارها و اتومبیل ها امروزه بخشی جدانشدنی از زندگی ما هستند اما هنوز هم مسافران زیادی هستند که ترجیح می دهند حداقل برای گشت و گذار در شهر و بازدید از جاذبه های گردشگری، مسیرها را پیاده طی نمایند و از تماشا شهرها و فرهنگ های تازه لذت ببرند. در...

18 بهمن 1400

کتاب تسبیح کوثر مخاطبان متنوعی دارد

خبرگزاری خبرنگاران- نویسنده کتاب تسبیح کوثر گفت: این کتاب دانشنامه ای سه جلدی است که می تواند به بازشناسی تسبیحات حضرت زهرا (س) یاری کند و مخاطبان متنوعی در گروه های مختلف سنی خواهد داشت.

25 دی 1400

کتاب تازه جودی پیکولت درباره کرونا، می خواستم داستان کنار هم بودن را تعریف کنم

به گزارش خبرنگاران به نقل از گاردین، جودی پیکولت نویسنده مشهور آمریکایی با رمانی درباره ویروس کرونا و شیوع آن در کشورهای دنیا به بازار کتاب های انگلیسی برگشت. رمان پیکولت کاش اینجا بودی در تاریخ 25 نوامبر از سوی انتشارات هودر اند استوگتون چاپ شده است.

13 دی 1400

ستون فقرات خود را تقویت کنید

عضلات کمر با وجود داشتن فعالیت کم کشیده می شود و در ورزش هایی که فقط به عضلات سیکس پک توجه می کنند به مقدار کافی به آن پرداخته نمی شود.

13 آبان 1400

نگاهی به کاربرد پزشکی بارهنگ

بارهنگ یک علف کوچک چند سال ماندنی است. تقریباً تمامی برگ ها روی زمین، فاقد استیپول (زائده ای در محل اتصال دمبرگ به ساقه) نیزه ای تا بیضی تخم مرغی با طولی بین 5 تا 20 سانتی متر و گل

7 آبان 1400

این کالری های اغفالگر!

با ایستادن در صف کافی شاپ، کمی احساس گرسنگی می کنید.با این حساب تصمیم می گیرید چه چیزی را انتخاب کنید که تا زمان ناهار شما را سیر نگه دارد؟ کیک شکلاتی را ترجیح می دهید یا برشتوک آجیلی؟ به برچسب روی آنها نگاهی می اندازید:کیک شکلاتی حدود 250 کیلوکالری...

15 مهر 1400

آخرین روزهای سال دوباره آمد

به گزارش خبرنگاران؛ مجموعه داستان آخرین روزهای سال که شامل داستان های برگزیده اولین دوره جایزه ارغوان می گردد، به چاپ دوم رسید. این مجموعه که اوژن حقیقی گردآوری داستان های آن را برعهده داشته است، از سوی نشر مرکز به بازار کتاب رسید.

1 مهر 1400

حمیدرضا برقعی امشب مهمان دست در دست می گردد

برنامه شبانگاهی دست در دست به مناسبت دهه کرامت و نزدیک شدن به میلاد حضرت امام رضا (ع) میزبان سیدحمیدرضا برقعی نویسنده و شاعر جوان آئینی می گردد.

1 مرداد 1400

سوتلانا الکسیویچ؛ راوی خاطرات زندگی در دل جنگ

سوتلانا آلکسیویچ نویسنده جنگ است؛ این رزونامه نگار بلاروسی جنگ را از زبان انسان هایی به رشته تحریر در می آورد که در دل ماجرا بودند و این حوادث را از یاد نبرده اند. برای این که بیشتر با نویسنده جنگ چهره زنانه ندارد آشنا شوید، ادامه مطلب را دنبال کنید.

1 خرداد 1400

رشد بازار کتاب روسیه مدیون کتاب های ادبیات کودک است

به گزارش خبرنگاران به نقل از پابلیشینگ پرسپکتیو، در دو سال گذشته شیوع ویروس کرونا در بیشتر کشورهای جهان مشاغل بسیاری از جمله صنعت چاپ و توزیع کتاب را به شدت تحت تاثیر خود قرار داده است ولی در روسیه کتابفروشان و ناشران از علاقه مندی روز افزون مردم این...

9 فروردین 1400

تعبیر خواب مار عظیم الجثه و عظیم

دیدن مار عظیم الجثه و عظیم در خواب می تواند هشداری از ضمیر ناخودآگاه فرد بیننده خواب باشد. همچنین این خواب می تواند نمایش دهنده ترسی عظیم از موضوعی باشد که اطلاعات کافی از آن ندارید.

2 اسفند 1399

خبرنگاران تبیین و تثبیت هویت مکتب شیعه مرهون اندیشه های شیخ مفید

تهران- خبرنگاران- شیخ مفید، فقیه عظیم و از علمای نامی تفکر شیعی است که به تکمیل و مرزبندی دقیق اندیشه کلامی پرداخت. این دانشمند با بکارگیری درایت در کنار روایت و با بهره دریافت از تعقل همزمان با تعبد جلوه ای نوین از تفکر اسلامی را عرضه کرد و اینگونه عظیم...

7 دی 1399

سرگرم کردن بچه ها در خانه در روزهای قرنطینه و خانه نشینی

سرگرم کردن بچه ها در روزهای قرنطینه و خانه نشینی سخت است؟

26 آبان 1399

آیا می توان مگی را فیلسوف نخواند؟

به گزارش خبرنگاران پرسش های اولین و آخرین عنوان اثری از براین مگی است که عبدالرضا سالار بهزادی آن را ترجمه و فرهنگ نشر نو آن را در 150 صفحه با شمارگان 1100 نسخه به قیمت 24 هزار تومان منتشر نموده است.

23 مهر 1399

قصه هایی از بغلی ترین خرس جهان منتشر شد

به گزارش خبرنگاران ، داگلی بغلی عیدت مبارک از مجموعه قصه های داگلی؛ بغلی ترین خرس جهان با نویسندگی و تصویرگری دیوید ملینگ و ترجمه نسرین ابراهیمی لویه از سوی بخش کودک و نوجوان انتشارات مبتکران (میچکا) منتشر شده است.

23 شهریور 1399

چالش خانوادگی ترامپ ها ، سکوت دونالد شکست؛ مری پاسخ داد

مری ترامپ که 55 سال سن دارد، فرزند فرد ترامپ برادر عظیم دونالد ترامپ است که در سال 1981 و در 42 سالگی درگذشت. او که از سوی ترامپ به آشفتگی و ناآگاهی متهم شده، شب گذشته در برنامه زنده یک در برابر یک شبکه سی ان ان حاضر شد تا جوابگوی اتهاماتی باشد که رییس جمهور...

21 شهریور 1399

خبرنگاران دومین اقدام توئیتر علیه ترامپ در یک شبانه روز

تهران - خبرنگاران - شبکه اجتماعی توئیتر در اقدام دیگری برای محدود کردن تبلیغات رئیس جمهوری آمریکا و هوادارانش، حساب کاربری یک شخصیت اینترنتی راستگرا را به اتهام نقض قانون حق امتیاز، برای همواره به حال تعلیق درآورد.

2 شهریور 1399

خبرنگاران تازه ترین فهرست لاک پشت پرنده منتشر شد

تهران- خبرنگاران- سی و دومین فهرست عناوین لاک پشت پرنده، یا کتاب های برگزیده کودک و نوحوان، بعد از رایزنی و انتخاب توسط شماری از نویسندگان و منتقدان این حوزه منتشر شد.

24 مرداد 1399
تعداد: (34)