واحدی: شرایط مطلوبی در بودجه های رفاهی نداریم ، لزوم اختصاص بودجه مناسب از سوی وزارت علوم و صندوق رفاه

به گزارش وبلاگ پشتیبانی، معاون دانشجویی دانشگاه علامه گفت: در مجموع شرایط مطلوبی در بودجه رفاهی نداریم، علت این است که در چند ماه تعطیلی دانشگاه ها خدمات رفاهی تعطیل شد.

واحدی: شرایط مطلوبی در بودجه های رفاهی نداریم ، لزوم اختصاص بودجه مناسب از سوی وزارت علوم و صندوق رفاه

واحدی، معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه وبلاگ پشتیبانی، با اشاره به شرایط نامطلوب بودجه رفاهی و دانشجویی گفت: در مجموع خیلی شرایط مطلوبی در بودجه رفاهی نداریم، علت هم این است که در چند ماه تعطیلی دانشگاه ها خدمات رفاهی تعطیل شد. البته 10 درصد ظرفیت و سیستم تغذیه دانشگاه علامه فعال بود، اما همین فاصله ای که افتاد باعث شد که مدیران اعتبارات را با اولویت دیگری مصرف نمایند و به جا های دیگر اختصاص بدهند.

وی اضافه نمود: علاوه بر این استفاده نشدن از امکانات موجود باعث آسیب هایی به این امکانات شده است و هرچقدر هم مدعی باشیم که آمادگی وجود دارد، اما با شروع حضوری شدن دانشجویان و استفاده از این امکانات، هزینه های وارد شده به خوابگاه ها و سایر مکان های دانشگاه بروز و ظهور پیدا می نماید.

واحدی گفت: بعد از حدود دو سال تعطیلی خوابگاه ها و سیستم تغذیه، وزارت علوم و صندوق رفاه دانشجویان باید بودجه های خوبی را برای جبران کاستی های این دو سال که این امکانات رسیدگی و بازسازی نشده اختصاص دهند که بشود خوابگاه ها و امکانات رفاهی را روبه راه کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "واحدی: شرایط مطلوبی در بودجه های رفاهی نداریم ، لزوم اختصاص بودجه مناسب از سوی وزارت علوم و صندوق رفاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واحدی: شرایط مطلوبی در بودجه های رفاهی نداریم ، لزوم اختصاص بودجه مناسب از سوی وزارت علوم و صندوق رفاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید