دوچرخه سواری

راه چاره بی دردسر خواب شبانه راحت

محققان یک راه چاره ساده و در عین حال بی دردسر را برای خواب شبانه توصیه می نمایند.

17 اردیبهشت 1401

ایستگاه های اتوبوس خیره کننده؛ هنر شوروی سابق

بعد از تماشا ایستگاه های زیبا و خاص اتوبوس در لیتوانی، عکاس کریستوفر هرویگ (Christopher Gerwig) این عکس ها را از شوروی سابق به نمایش گذاشت. عکس های او طی دو دهه در سراسر جهان در مجله های زیادی منتشر شد.

11 اردیبهشت 1401

برترین و لوکس ترین هتل های ساحلی ترکیه

برترین هتل های ساحلی ترکیهمسافرانی که در پی گذراندن تعطیلات خود در ساحل می باشد بهتر است سواحل فیروزه ای و مدیترانه ای ترکیه را حتما در نظر بگیرند. در این نقاط مهمانان فقط با لوکس ترین امکانات پذیرایی شده و انواعی از فعالیت های آبی، پارک ها و سرسره های...

11 اسفند 1400

برترین شهرهای جهان برای پیاده روی

هواپیماها، قطارها و اتومبیل ها امروزه بخشی جدانشدنی از زندگی ما هستند اما هنوز هم مسافران زیادی هستند که ترجیح می دهند حداقل برای گشت و گذار در شهر و بازدید از جاذبه های گردشگری، مسیرها را پیاده طی نمایند و از تماشا شهرها و فرهنگ های تازه لذت ببرند. در...

18 بهمن 1400

ورزش و افسردگی: تاثیر ورزش بر افسردگی و سلامت روان

مطالعات اخیر نشان داده اند که می توان از ورزش برای درمان افسردگی استفاده کرد. در این مقاله قصد داریم بطور خلاصه و مفید به رابطه میان ورزش و افسردگی و نحوه تاثیر آن بر درمان افسردگی بپردازیم. با ما همراه باشید.

27 بهمن 1399

خانم ها این توصیه های سلامتی را جدی بگیرند

بسیاری از زنان و مادران بیش از آن که به سلامتی خود اهمیت دهند، نگران سلامتی اطرافیان و اعضای خانواده خود هستند و کمتر به سلامت خود توجه می نمایند.

2 آذر 1399

بهترین مناطق شمال برای مسافرت و گردشگری کجاست؟ ، معرفی چند منطقه دیدنی در شمال

شمال به دلیل داشتن آب و هوایی بی نظیر و طبیعتی سرسبز همواره یکی از گزینه های خوب برای سفر است و هرساله گردشگران و مسافران بسیاری جذب شهرهای مختلف آن می شوند.

17 شهریور 1399

دوری سلامتی می آورد!

مسئولان ستاد مقابله با کرونا در مقطعی مجبور شدند درهای بوستان ها را به روی مردم ببندند.

17 تیر 1399

خبرنگاران واکنش رییس فدراسیون دوچرخه سواری به دوپینگ رکابزنان

تهران- خبرنگاران- رییس فدراسیون دوچرخه سواری در واکنش به انتشار خبر دوپینگ دوچرخه سواران گفت: به عنوان متولی دوچرخه سواری حق اظهار نظر در این زمینه را ندارم و باید از فدراسیون پزشکی ورزشی در این خصوص سئوال کنید.

29 فروردین 1399